barasims3

Direktlänk till inlägg 4 november 2013

Om jag hade en bra dator

Av Carolina - 4 november 2013 12:32

NU ÄR DET SÅ HÄR:
Jag har velat blogga igen för när jag går in och kollar är de fortfarande några personer varje dag som kollar. Och hur länge sen var det egentligen som jag slutade blogga? Det är otroligt. Så jag tänkte börja göra inlägg och bli lite mer aktiv... Men sen så krashar min dator VARJE gång jag börjar spela sims. Jag vet inte vad jag ska göra! Har ni några idéer? Det är så att jag kan starta det och gå in på en familj, men efter ca 5 min inne i spelet så krashar datorn! :(

Men här kommer lite bilder på sims djur ^_^

Min katt fick precis kattungar <3

Häääst

Sötis :)


Kommentera gärna vad ni tror kan vara felet. Och om mitt sims funkar sen om ni tycker att jag ska börja blogga då. Jag gör även en omröstning som ni gärna får välja vad ni tycker :)


//Carolina     


 
 
isa som hoppas att ditt sims ska funka♥☺

isa som hoppas att ditt sims ska funka♥☺

5 november 2013 17:19

Testa att spara OFTA typ varenda minut, :) för mig var det inte SÅ alvarligt som för dig ;( men mitt spel kraschade typ var 10 minut :/ sedan började jag spara då och då.. Det hjälper faktist ;)
Det där var ju "mitt problem" du har kanske mycket nedladdat? (Jag har inte läst din blogg så mycke så jag vet inget om nedladdningar..), jag hade iaf inget nedladdat.. Ta bort lite av det nedladdade å kanske det blir bättre.
Om inget funkar vet jag inte vad du ska göra :(
Hoppas ditt sims funkar♥♥
(Ställ fråga på min blogg om du inte förstår/undrar nåt, http://isanssims3blogg.bloggplatsen.se :))

http://isanssims3blogg.bloggplatsen.se

 
isa som hoppas att ditt sims ska funka♥☺

isa som hoppas att ditt sims ska funka♥☺

5 november 2013 17:22

Juste, och datorn kanske är gammal eller inte klarar systemkraven (som du hittar i den där simsboken innanför spelfodralet).. Hoppas VERKLIGEN att jag hjälper. Annars har jag ju skrivit (i min föregående kommentar) en massa utan att det hjälper XD :3 ♥

http://isanssims3blogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carolina - 4 november 2013 16:37

OMG! The Sims 4 kommer ut 2014! Här är 2 videos jag hittade om det :) ...

Av Carolina - 4 november 2013 14:17


Nu ska jag försöka göra lite inlägg om färdigheter. Det blir det kommande temat. :) Sen får vi se hur många men jag kan lova ETT! Haha, men det är allt jag kan lova. Jag vet inte riktigt hur mycket jag kommer blogga om min dator inte blir bättre... M...

Av Carolina - 4 november 2013 13:40

Här kommer alla färdigheter som finns (förutom dolda) i The Sims 3 (alltså själva baspaketet), när man kan lära sig dem och hur man kan lära sig dem :)   MATLAGNING: Färdigheten barn kan man få från barn (de kan baka med deras små ugnar) och uppå...

Av Carolina - 27 september 2012 23:00

Här kommer historien om de två tvillingarna Minna och Juni - Del 2 Om du vill veta hur du läser mina historier, läs det här inlägget: Walt Tidigare delar: Del 1 - Minna - Juni - Willhelm - Melissa - Victoria - Övrig   ...

Av Carolina - 20 september 2012 19:37

                Här kommer historien om de två tvillingarna Minna och Juni.   Om du vill veta hur du läser mina historier, läs det här inlägget; Walt   - Minna - Juni - Willhelm - Melissa - Victoria - Övrig   ...

Omröstning

Om mitt sims börjar funka tycker ni att jag ska börja blogga igen?
 Ja
 Nej

Sök i bloggen

Presentation


Hej, Carolina heter jag! På thesims3.com heter jag alvapalva11.

Fråga mig

36 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013
>>>

Vad tycker du om bloggen?

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards